Ile kosztuje strona internetowa? Jaka jest cena strony internetowej?

Strona internetowa cena.

 

Jeżeli właśnie założyłeś firmę, wprowadzasz na rynek nowy produkt albo planujesz odświeżyć swoją stronę www to z pewnością prędzej czy później będziesz musiał znaleźć agencję reklamową, która zajmie się wykonaniem dla Ciebie strony internetowej. Być może trafiłeś na ten artykuł, ponieważ właśnie jesteś na tym etapie i zastanawiasz się, na jaki wydatek musisz się w związku z tym przygotować. Jeśli chciałbyś precyzyjnie oszacować koszt wykonania strony internetowej, skorzystaj z naszego kalkulatora. Tymczasem w tym krótkim tekście postaramy się odpowiedzieć na pytania: ile kosztuje strona internetowa i jakie czynniki powinny mieć wpływ na jej cenę?

 

ile-kosztuje-strona-www

 

Na co powinieneś zwrócić szczególną uwagę?

Niektóre agencje oferują wykonanie strony www już od kilkuset złotych. Przygotowanie dobrej strony internetowej, bez względu na jej rozmiar, jest czasochłonne i wymaga wykorzystania specjalnego oprogramowania. Firma, która proponuje wykonanie witryny niskim kosztem najpewniej zrobi to niedbale lub po prostu nieumiejętnie, przez co w przyszłości narazi Cię na problemy związane z działaniem strony oraz na kolejne wydatki. Nie daj się również złapać na tak zwane „pakiety”. Niektóre agencje oferują bowiem sztywne ceny uzależnione na przykład od ilości zakładek. Niemal pewnym jest, że ostatecznie koszt będzie wyższy lub okaże się, że Twoje oczekiwania nie mogą zostać spełnione przy zachowaniu deklarowanej ceny.
Chcemy, abyś był świadomy tego, że to, ile kosztuje strona internetowa, zależy tak naprawdę od wielu czynników i parametrów.

Ze stroną www jest jak z samochodem – nie znając marki oraz specyfikacji pojazdu nikt nie będzie w stanie podać Ci chociażby jego przybliżonej wartości. Przede wszystkim musisz zatem znać „model” strony internetowej, czyli jej przeznaczenie.

 

Zastanów się, jaką funkcje ma spełniać Twoja strona internetowa?

Czy potrzebujesz nieskomplikowanej wizytówki zawierającej jedynie podstawowe informacje o ofercie przedsiębiorstwa, zakładkę z danymi kontaktowymi i kilkoma zdjęciami? W przypadku takiej strony nie należy nastawiać się na ogromną ilość odwiedzin. Jej głównym celem jest przede wszystkim to, aby w zwięzły i czytelny sposób przedstawić ofertę Twojej firmy. Na tego typu wizytówki internetowe decydują się najczęściej właściciele niewielkich firm, których funkcjonowanie nie jest bezpośrednio związane z promocją online. To, ile kosztuje taka strona internetowa, z reguły można dość precyzyjnie określić podczas krótkiej rozmowy z klientem.

Kolejnym typem stron internetowych są witryny firmowe, które mają na celu przyciągniecie potencjalnych klientów, czyli takich, którzy aktywnie poszukują produktów lub wykonawców w sieci. Strony te cechują się między innymi wysoką optymalizacją pod kątem wyszukiwarki Google, dzięki czemu możemy liczyć na to, że pojawi się ona na wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Dużą staranność przykłada się również do LAYOUTU strony, który musi być łatwy w obsłudze. W końcu zależy nam na tym, aby internauta odwiedzający stronę Twojej firmy szybko znalazł interesujące go informacje. Witryny tego typu posiadają szereg dodatkowych rozwiązań, które służą tylko jednemu – zdobyciu dla Ciebie klienta.

Jeśli Twoim celem jest sprzedaż produktów za pośrednictwem Internetu to, jak pewnie doskonale wiesz, potrzebujesz sklepu internetowego. Platformy sprzedażowe to niezwykle złożone i rozbudowane strony, których wykonanie ze względu na zachodzące za ich pośrednictwem procesy sprzedażowe należy zlecać jedynie doświadczonym agencjom. Przygotowanie sklepu internetowego powinno obejmować integracje z systemami płatności online oraz instalacje i konfiguracje rozwiązań marketingowych wspomagających sprzedaż. Szczególną uwagę należy zwrócić na bezpieczeństwo, nie chcielibyśmy bowiem, aby dane klientów naszego sklepu wpadły w niepowołane ręce. Uruchomienie sklepu powinno być poprzedzone co najmniej kilkudniowymi testami.
Zanim podamy Ci zakresy cenowe przeczytaj, co powinno mieć wpływ na ich wysokość oraz co powinieneś otrzymać w ramach opłaty za wykonanie strony internetowej.

 

Ile kosztuje strona www

 

CMS – czyli system zarządzania treścią

Naszym zdaniem nie powinny już powstawać strony, które nie są zbudowane na podstawie przyjaznego systemu CMS. Aktualizacja witryny często jest czynnością, którą właściciele firm wykonują cyklicznie i ważne jest, aby mogli robić to sami (lub za pośrednictwem osób za to odpowiedzialnych). Wiele agencji nadal uzależnia koszt wykonania strony internetowej od systemu zarządzania treścią i potrafi w takim wypadku podnieść cenę nawet o 1000 zł.

Podobnie jest z responsywnością strony, czyli przystosowaniem jej dla urządzeń mobilnych. W czasach, kiedy ponad 40% ruchu na stronach internetowych generują smartfony oraz tablety przygotowanie wersji mobilnej powinno być standardem, a nie powodem do doliczenia kilkuset złotych do faktury. Należy mieć jednak świadomość, że brak RWD jest sygnałem dla wyszukiwarki Google, że dana strona powinna zostać „ukarana” niską pozycją w wynikach wyszukiwania.

 

Indywidualny szablon czy gotowiec

W czasie, kiedy Ty czytasz ten artykuł, Internet nie próżnuje i „wyhodował sobie” ponad 1000 nowych stron. Szacuje się, że na chwilę obecną w sieci funkcjonuje 1.8 biliona stron www. W takim gąszczu niezwykle trudno jest się firmie wyróżnić i sprawić, aby została zapamiętana przez internautę. Szczególnie, jeśli ten dziennie odwiedza dziesiątki stron, które są łudząco do siebie podobne. Można by odnieść wrażenie, że ich autorzy wykonywali je wedle wspólnie ustalonego projektu, który poddali lekkim modyfikacjom: menu plus logo, slider, tekst, wtyczka społecznościowa, stopka. Po wizycie na dwudziestu przygotowanych w ten sposób stronach, przysłowiowy Kowalski ma wrażenie, że każda kolejna jest kopią ostatniej i nie ma sensu przeglądać jej dalej. Naszym zdaniem przygotowanie indywidualnego projektu jest nie tylko ważnym elementem budowania spójnego wizerunku firmy, ale również sposobem na wyróżnienie się w sieci. Mimo tego, że proces w tym wypadku jest nieco bardziej pracochłonny, pozwala on stworzyć stronę w 100% zgodną z oczekiwaniami zamawiającego.

 

Narzędzia dodatkowe i rozwiązania indywidualne

Wspomnieliśmy o nich nieco wcześniej, kiedy staraliśmy się scharakteryzować trzy typy stron www. Rozwiązania wspomagające kontakt z klientem, wezwania do akcji, formularze do nawiązywania połączeń telefonicznych, integracja z mediami społecznościowymi, system newslettera czy kalendarz do rezerwacji terminów – to tylko niektóre z najbardziej popularnych narzędzi, których instalacja wiązać się będzie z dodatkową opłatą uzależnioną od pełnionej funkcji. Korzyści z ich obecności na stronie internetowej zauważalne są jednak dość szybko, dlatego warto wziąć je pod uwagę już na etapie planowania prac.

 

Ile to w końcu kosztuje?

Skorzystaj z naszego kalkulatora aby oszacować cenę wykonania strony internetowej.

Kalkulator wykonania strony internetowej

Oszacuj koszt wykonania Twojej strony internetowej

Zaczynamy

0$

Dziękujemy, skontaktujemy się Tobą wkróce.

Rodzaj strony

Określ jakiej strony potrzebujesz?

Czy chcesz stworzyć platformę za pomocą, której będziesz sprzedawał produkty online ? Wybierz - Sklep internetowy.

Jeśli potrzebujesz witryny dzięki, której dotrzesz do potencjalnych klientów z ofertą Twojej firmy zaznacz - Strona firmowa.




0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Wielkość strony

Wskaż ile zakładek przewidujesz w podstawowej wersji strony (ilość zakładek możesz zwiększyć w każdym momencie)

1 Strona

do 5 podstron

do 10 podstron

do 15 podstron

do 30 podstron


0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Treść na stronę

Każda zakładka wymaga odpowiednio ułożonej treści reklamowej. Jeśli taką przygotowałeś my wprowadzimy ją na stronę. Jeżeli nie czujesz się na siłach, aby samemu przygotować teksty możesz zlecić to naszym copywriterom. Kalkulator oszacuje koszt przygotowania tekstów na podstawie ilość podstron.




0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Treść na stronę

Każda zakładka wymaga odpowiednio ułożonej treści reklamowej. Jeśli taką przygotowałeś my wprowadzimy ją na stronę. Jeżeli nie czujesz się na siłach, aby samemu przygotować teksty możesz zlecić to naszym copywriterom. Kalkulator oszacuje koszt przygotowania tekstów na podstawie ilość podstron.




0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Treść na stronę

Każda zakładka wymaga odpowiednio ułożonej treści reklamowej. Jeśli taką przygotowałeś my wprowadzimy ją na stronę. Jeżeli nie czujesz się na siłach, aby samemu przygotować teksty możesz zlecić to naszym copywriterom. Kalkulator oszacuje koszt przygotowania tekstów na podstawie ilość podstron.




0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Treść na stronę

Każda zakładka wymaga odpowiednio ułożonej treści reklamowej. Jeśli taką przygotowałeś my wprowadzimy ją na stronę. Jeżeli nie czujesz się na siłach, aby samemu przygotować teksty możesz zlecić to naszym copywriterom. Kalkulator oszacuje koszt przygotowania tekstów na podstawie ilość podstron.




0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Treść na stronę



Każda zakładka wymaga odpowiednio ułożonej treści reklamowej. Jeśli taką przygotowałeś my wprowadzimy ją na stronę. Jeżeli nie czujesz się na siłach, aby samemu przygotować teksty możesz zlecić to naszym copywriterom. Kalkulator oszacuje koszt przygotowania tekstów na podstawie ilość podstron.


0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Wielojęzykowość

Strona w kilku językach

Jeżeli chcesz dotrzeć ze swoją ofertą do klientów spoza granic naszego kraju, będziesz musiał przygotować stronę w kilku wersjach językowych. Umożliwi Ci to ten moduł. Tłumaczeniem tekstów możesz zająć się we własnym zakresie lub zlecić to nam. Kalkulator nie uwzględnia tłumaczenia treści.



0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Galeria zdjęć

Często zachodzi potrzeba przedstawienia oferty za pomocą zdjęć. Przy większej ilości zdjęć zaleca się pogrupowanie ich w kategorie, aby ułatwić nawigacje potencjalnemu klientowi.





0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Zwiększenie ilości zapytań

Dzięki dodatkowym modułom możesz w znacznym stopniu zwiększyć konwersję oraz pozyskiwanie nowych leadów (kontaktów).

Nesletter to wciąż skuteczny sposób utrzymania kontaktu z Twoimi Klientami. Raz pozyskana lista subskrybentów pozwala docierać z ofertą bez ponoszenie wysokich kosztów na reklamę.

Chat pozwoli Ci, w czasie rzeczywistym, nawiązać kontakt z osobami odwiedzającymi Twoją stronę. To niezwykle efektywne rozwiązanie, które pozwala natomiast przekształcić internautę w Klienta.

CallPage to usługa, która w niezwykle prosty sposób pozwoli potencjalnemu Klientowi połączyć się z Tobą telefonicznie. Ikona słuchawki, która pojawi się na stronie 'zestawi' połączenie pomiędzy Tobą a Klientem w ciągu kilku sekundy. Można również zamówić połączenie na dowolny dzień oraz wybraną godzinę.





0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Optymalizacja SEO

SEO to szereg działań mających na celu optymalizację strony internetowej pod kątem wyszukiwarki Google. Te działania wpływają na widoczność Twojej witryny w internecie. W podstawowym zakresie optymalizacja SEO sprowadza się do odpowiedniego sformatowania tytułów strony, adresów URL oraz tagów meta. Rozszerzone SEO obejmuje dodatkowe zabiegi optymalizacyjne zalecane przez Google między innymi; skrócenie czasu ładowania strony, uzupełnienie alt tagów.




0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Restauracja - MENU

Na stronie restauracyjnej nie może zabraknąć menu dań. Zaznacz tę opcję, jeśli chcesz, aby pojawiło się na Twojej stronie.



0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Rezerwacja terminów

Czy chciałbyś, aby Klienci za pośrednictwem Twojej strony mogli zarezerwować lub sprawdzić dostępność terminów? Funkcja wysoce przydatna w przypadku sal bankietowych, obiektów noclegowych itp.



0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Indywidualne hasło

Część witryny można zabezpieczyć dodatkowym hasłem. Opcja przydatna w przypadku np. galerii zdjęć lub podstron z ofertami cenowymi, do których dostęp mają mieć tylko wybrane osoby.



0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Warianty

Czy produkty w sklepie internetowym będą posiadały WARIANTY? O wariantach mówiy wtedy, kiedy jeden produkt występuje w kilku odmianach; np. oferujemy buty w kilku rozmiarach lub bluzkę w różnych kolorach (i rozmiarach)



0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Integracja z inną plaformą sprzedażową

Dodatkowe kanały sprzedaży

Sklep internetowy powinien być zintegrowany z porównywarkami cen. Znacząca cześć internetów w tym miejscu rozpoczyna swoją przygodę z zakupami online. 

Jeśli dodatkowo prowadzisz sprzedaż na allegro lub e-bay powinieneś połączyć te platformy sprzedażowe ze swoim sklepem w celu synchronizacji stanów magazynowych. 







0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Wprowadzanie produktów

Żaden sklep nie istnieje bez asortymentu. Produkty do Twojego sklepu możesz wprowadzić samemu, po wcześniejszym przeszkoleniu lub zlecić to nam.





0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Wielojęzykowość

Jeżeli chcesz dotrzeć ze swoją ofertą do klientów spoza granic naszego kraju, będziesz musiał przygotować sklep w kilku wersjach językowych. Umożliwi Ci to ten moduł. Tłumaczeniem tekstów i opisów produktów możesz zająć się we własnym zakresie lub zlecić to nam. Kalkulator nie uwzględnia tłumaczenia treści.



0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Zwiększenie ilości zapytań

Dzięki dodatkowym modułom możesz w znacznym stopniu zwiększyć konwersję oraz pozyskiwanie nowych leadów (kontaktów).

Chat pozwoli Ci, w czasie rzeczywistym, nawiązać kontakt z osobami odwiedzającymi Twoją stronę. To niezwykle efektywne rozwiązanie, które pozwala natomiast przekształcić internautę w Klienta.

CallPage to usługa, która w niezwykle prosty sposób pozwoli potencjalnemu Klientowi połączyć się z Tobą telefonicznie. Ikona słuchawki, która pojawi się na stronie 'zestawi' połączenie pomiędzy Tobą a Klientem w ciągu kilku sekundy. Można również zamówić połączenie na dowolny dzień oraz wybraną godzinę.




0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

SEO dla sklepu internetowego

SEO to szereg działań mających na celu optymalizację strony internetowej pod kątem wyszukiwarki Google. Te działania wpływają na widoczność Twojej witryny w internecie. W podstawowym zakresie optymalizacja SEO sprowadza się do odpowiedniego sformatowania tytułów strony, adresów URL oraz tagów meta. Rozszerzone SEO obejmuje, między innymi, dodatkowe zabiegi optymalizacyjne zalecane przez Google ; skrócenie czasu ładowania strony, uzupełnienie alt tagów oraz przygotowanie specjalnych opisów dla produktów. 




0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Newsletter i Automatyzacja

Newsletter czy automatyzacja działań marketingowych

Marketing Automation to nic innego jak zautomatyzowania działań marketingowych mające na celu dostarczenie Klientowi to czego potrzebuje w odpowiednim momencie. Po przez śledzenie działań użytkowników w Twoim sklepie internowanym system MA tworzą spersonalizowaną ofertę. Odpowiednie wdrożenie Marketing Automation zwiększa sprzedaż oraz buduje silne relacje z Klientem. Proponujemy jedno z dwóch rozwiązań dostępnych na rynku;

Mautic - www.mautic.org, darmowe narzędzie typu OpenSource, dzięki któremu masz pełną kontrole nad procesami ale do Ciebie należy opieka nad techniczną stroną systemu.

GetResponse - www.getresponse.com, platforma płata, której miesięczna cena uzależniona jest od wielkości listy odbiorców. W tym wypadku otrzymujesz dostęp do wielu przydatnych narzędzi dodatkowych.









0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Szacunkowa cena wykonania strony

Uzupełnij poniższy formularz abyśmy wysłali Tobie szczegółową ofertę wykonania strony www.

Summary

Opis Informację Ilość Cena
Zniżka:
Suma:

Wyślij ofertę

Podziel się

Ile kosztuje strona internetowa
4.8 (96.67%) 6 votes

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar
  Subscribe  
Powiadom o