Cenimy Twój czas i wiemy jak ważne jest szybie oszacowanie kosztów wykonania usługi. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie kalkulator, który w kilku szybkich krokach oszacuje koszty wykonania strony internetowej. W ciągu zaledwie kilku minut poznasz wstępną cenę a szczegółową ofertę wyślemy Ci na maila.

Kalkulator wykonania strony internetowej

Oszacuj koszt wykonania Twojej strony internetowej

Zaczynamy

0$

Dziękujemy, skontaktujemy się Tobą wkróce.

Rodzaj strony

Określ jakiej strony potrzebujesz?

Czy chcesz stworzyć platformę za pomocą, której będziesz sprzedawał produkty online ? Wybierz - Sklep internetowy.

Jeśli potrzebujesz witryny dzięki, której dotrzesz do potencjalnych klientów z ofertą Twojej firmy zaznacz - Strona firmowa.




0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Wielkość strony

Wskaż ile zakładek przewidujesz w podstawowej wersji strony (ilość zakładek możesz zwiększyć w każdym momencie)

1 Strona

do 5 podstron

do 10 podstron

do 15 podstron

do 30 podstron


0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Treść na stronę

Każda zakładka wymaga odpowiednio ułożonej treści reklamowej. Jeśli taką przygotowałeś my wprowadzimy ją na stronę. Jeżeli nie czujesz się na siłach, aby samemu przygotować teksty możesz zlecić to naszym copywriterom. Kalkulator oszacuje koszt przygotowania tekstów na podstawie ilość podstron.




0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Treść na stronę

Każda zakładka wymaga odpowiednio ułożonej treści reklamowej. Jeśli taką przygotowałeś my wprowadzimy ją na stronę. Jeżeli nie czujesz się na siłach, aby samemu przygotować teksty możesz zlecić to naszym copywriterom. Kalkulator oszacuje koszt przygotowania tekstów na podstawie ilość podstron.




0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Treść na stronę

Każda zakładka wymaga odpowiednio ułożonej treści reklamowej. Jeśli taką przygotowałeś my wprowadzimy ją na stronę. Jeżeli nie czujesz się na siłach, aby samemu przygotować teksty możesz zlecić to naszym copywriterom. Kalkulator oszacuje koszt przygotowania tekstów na podstawie ilość podstron.




0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Treść na stronę

Każda zakładka wymaga odpowiednio ułożonej treści reklamowej. Jeśli taką przygotowałeś my wprowadzimy ją na stronę. Jeżeli nie czujesz się na siłach, aby samemu przygotować teksty możesz zlecić to naszym copywriterom. Kalkulator oszacuje koszt przygotowania tekstów na podstawie ilość podstron.




0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Treść na stronę



Każda zakładka wymaga odpowiednio ułożonej treści reklamowej. Jeśli taką przygotowałeś my wprowadzimy ją na stronę. Jeżeli nie czujesz się na siłach, aby samemu przygotować teksty możesz zlecić to naszym copywriterom. Kalkulator oszacuje koszt przygotowania tekstów na podstawie ilość podstron.


0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Wielojęzykowość

Strona w kilku językach

Jeżeli chcesz dotrzeć ze swoją ofertą do klientów spoza granic naszego kraju, będziesz musiał przygotować stronę w kilku wersjach językowych. Umożliwi Ci to ten moduł. Tłumaczeniem tekstów możesz zająć się we własnym zakresie lub zlecić to nam. Kalkulator nie uwzględnia tłumaczenia treści.



0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Galeria zdjęć

Często zachodzi potrzeba przedstawienia oferty za pomocą zdjęć. Przy większej ilości zdjęć zaleca się pogrupowanie ich w kategorie, aby ułatwić nawigacje potencjalnemu klientowi.





0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Zwiększenie ilości zapytań

Dzięki dodatkowym modułom możesz w znacznym stopniu zwiększyć konwersję oraz pozyskiwanie nowych leadów (kontaktów).

Nesletter to wciąż skuteczny sposób utrzymania kontaktu z Twoimi Klientami. Raz pozyskana lista subskrybentów pozwala docierać z ofertą bez ponoszenie wysokich kosztów na reklamę.

Chat pozwoli Ci, w czasie rzeczywistym, nawiązać kontakt z osobami odwiedzającymi Twoją stronę. To niezwykle efektywne rozwiązanie, które pozwala natomiast przekształcić internautę w Klienta.

CallPage to usługa, która w niezwykle prosty sposób pozwoli potencjalnemu Klientowi połączyć się z Tobą telefonicznie. Ikona słuchawki, która pojawi się na stronie 'zestawi' połączenie pomiędzy Tobą a Klientem w ciągu kilku sekundy. Można również zamówić połączenie na dowolny dzień oraz wybraną godzinę.





0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Optymalizacja SEO

SEO to szereg działań mających na celu optymalizację strony internetowej pod kątem wyszukiwarki Google. Te działania wpływają na widoczność Twojej witryny w internecie. W podstawowym zakresie optymalizacja SEO sprowadza się do odpowiedniego sformatowania tytułów strony, adresów URL oraz tagów meta. Rozszerzone SEO obejmuje dodatkowe zabiegi optymalizacyjne zalecane przez Google między innymi; skrócenie czasu ładowania strony, uzupełnienie alt tagów.




0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Restauracja - MENU

Na stronie restauracyjnej nie może zabraknąć menu dań. Zaznacz tę opcję, jeśli chcesz, aby pojawiło się na Twojej stronie.



0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Rezerwacja terminów

Czy chciałbyś, aby Klienci za pośrednictwem Twojej strony mogli zarezerwować lub sprawdzić dostępność terminów? Funkcja wysoce przydatna w przypadku sal bankietowych, obiektów noclegowych itp.



0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Indywidualne hasło

Część witryny można zabezpieczyć dodatkowym hasłem. Opcja przydatna w przypadku np. galerii zdjęć lub podstron z ofertami cenowymi, do których dostęp mają mieć tylko wybrane osoby.



0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Warianty

Czy produkty w sklepie internetowym będą posiadały WARIANTY? O wariantach mówiy wtedy, kiedy jeden produkt występuje w kilku odmianach; np. oferujemy buty w kilku rozmiarach lub bluzkę w różnych kolorach (i rozmiarach)



0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Integracja z inną plaformą sprzedażową

Dodatkowe kanały sprzedaży

Sklep internetowy powinien być zintegrowany z porównywarkami cen. Znacząca cześć internetów w tym miejscu rozpoczyna swoją przygodę z zakupami online. 

Jeśli dodatkowo prowadzisz sprzedaż na allegro lub e-bay powinieneś połączyć te platformy sprzedażowe ze swoim sklepem w celu synchronizacji stanów magazynowych. 







0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Wprowadzanie produktów

Żaden sklep nie istnieje bez asortymentu. Produkty do Twojego sklepu możesz wprowadzić samemu, po wcześniejszym przeszkoleniu lub zlecić to nam.





0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Wielojęzykowość

Jeżeli chcesz dotrzeć ze swoją ofertą do klientów spoza granic naszego kraju, będziesz musiał przygotować sklep w kilku wersjach językowych. Umożliwi Ci to ten moduł. Tłumaczeniem tekstów i opisów produktów możesz zająć się we własnym zakresie lub zlecić to nam. Kalkulator nie uwzględnia tłumaczenia treści.



0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Zwiększenie ilości zapytań

Dzięki dodatkowym modułom możesz w znacznym stopniu zwiększyć konwersję oraz pozyskiwanie nowych leadów (kontaktów).

Chat pozwoli Ci, w czasie rzeczywistym, nawiązać kontakt z osobami odwiedzającymi Twoją stronę. To niezwykle efektywne rozwiązanie, które pozwala natomiast przekształcić internautę w Klienta.

CallPage to usługa, która w niezwykle prosty sposób pozwoli potencjalnemu Klientowi połączyć się z Tobą telefonicznie. Ikona słuchawki, która pojawi się na stronie 'zestawi' połączenie pomiędzy Tobą a Klientem w ciągu kilku sekundy. Można również zamówić połączenie na dowolny dzień oraz wybraną godzinę.




0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

SEO dla sklepu internetowego

SEO to szereg działań mających na celu optymalizację strony internetowej pod kątem wyszukiwarki Google. Te działania wpływają na widoczność Twojej witryny w internecie. W podstawowym zakresie optymalizacja SEO sprowadza się do odpowiedniego sformatowania tytułów strony, adresów URL oraz tagów meta. Rozszerzone SEO obejmuje, między innymi, dodatkowe zabiegi optymalizacyjne zalecane przez Google ; skrócenie czasu ładowania strony, uzupełnienie alt tagów oraz przygotowanie specjalnych opisów dla produktów. 




0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Newsletter i Automatyzacja

Newsletter czy automatyzacja działań marketingowych

Marketing Automation to nic innego jak zautomatyzowania działań marketingowych mające na celu dostarczenie Klientowi to czego potrzebuje w odpowiednim momencie. Po przez śledzenie działań użytkowników w Twoim sklepie internowanym system MA tworzą spersonalizowaną ofertę. Odpowiednie wdrożenie Marketing Automation zwiększa sprzedaż oraz buduje silne relacje z Klientem. Proponujemy jedno z dwóch rozwiązań dostępnych na rynku;

Mautic - www.mautic.org, darmowe narzędzie typu OpenSource, dzięki któremu masz pełną kontrole nad procesami ale do Ciebie należy opieka nad techniczną stroną systemu.

GetResponse - www.getresponse.com, platforma płata, której miesięczna cena uzależniona jest od wielkości listy odbiorców. W tym wypadku otrzymujesz dostęp do wielu przydatnych narzędzi dodatkowych.









0$

Aby przejść dalej musisz wybrać jedną opcję

DALEJ

Szacunkowa cena wykonania strony

Uzupełnij poniższy formularz abyśmy wysłali Tobie szczegółową ofertę wykonania strony www.

Summary

Opis Informację Ilość Cena
Zniżka:
Suma:

Wyślij ofertę