Czy Twoja strona jest gotowa na RODO?

Autor studiogo Dodane 18 maja 2018
0
Kategoria: Blog
Czy Twoja strona jest gotowa na RODO?   RODO, czyli Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych wchodzi w życie 25 maja 2018. Do tego dnia każdy przedsiębiorca, który przetwarza dane osobowe swoich klientów ma obowiązek spełnić wymogi znajdujące się w rozporządzeniu. RODO nakłada na przedsiębiorcę, który występuje w roli Administratora Danych Osobowych, obowiązek informowania klientów, między innymi, o tym, w jakim celu oraz jak długo dane będą przetwarzane. Jednym z podstawowych obszarów, który należy przystosować do
Jak zmienić nazwę fanpage

Jak zmienić nazwę fanpage?

Autor studiogo Dodane 30 marca 2018
0
Kategoria: Blog
Jak zmienić nazwę fanpage? To pytanie, które pojawia się często przy okazji zmiany formy prawnej firmy lub kiedy przedsiębiorstwo zostaje włączone, na przykład do grupy sprzedażowej. Czy możliwa jest zmiana  nazwy fanpage’u na Facebooku? –tak,  można to zrobić na dwa sposoby. Pamiętaj, że nazwę fanpage możesz zmienić tylko jeśli jesteś administratorem strony. Zatem zanim przejdziesz do kolejnego kroku upewnij się, że zostały Ci przydzielone odpowiednie uprawnienia. Nazwy profilu nie zmienisz jako redaktor! Jeśli Twój fanpage
5 działających trików jak prowadzić fanpage na Facebooku w 2018 roku? To pytanie, które zadają sobie wszyscy prowadzący jakiekolwiek działania na Facebooku. Na początku roku Mark Zuckenberg wywołał ogromne trzęsienie ziemi w świecie marketerów ogłaszając szereg zmian, które planuje wprowadzić w 2018 roku. Krew zagotowała się w niejednym administratorze facebookowego profilu. Zasięgi spadną nawet do 5%, a w przypadku fanpage’y, na których liczba fanów przekroczyła 50 000, jeszcze bardziej. Oczywiste więc, że prowadzenie fanpage’a stanie się
ile kosztuje strona internetowa

Ile kosztuje strona internetowa

Autor studiogo Dodane 18 marca 2018
0
Kategoria: Blog
Ile kosztuje strona internetowa? Sprawdź koszt / cenę stworzenia strony www. Strona internetowa cena.   Jesteś przedsiębiorcą, prowadzisz własną firmę, świadczysz usługi, sprzedajesz produkty w sklepie internetowym. Masz klientów, którzy powracają, ale wciąż mógłbyś obsłużyć ich więcej. Ich brak blokuje rozwój Twojego biznesu. Powodów jest być kilka. Jednym z nich może być nieaktualna, przestarzała, niedziałająca poprawnie strona internetowa lub – co gorsza – jej całkowity brak. Zapadała decyzja; należy stworzyć nową lub zaktualizować starą. Pierwsze